Налаштування пошти ZOHO для власного домену.


Отримати пошту в зоні власного домену можна декількома шляхами. Або використовувати сторонній поштовий сервіс, або купити хостинг (зазвичай всі хостинги надають декілька скриньок). Звісно перший спосіб кращий тим, що всю відповідальсть за правильну роботу бере на себе сервіс у якого багаторічний досвід адміністрування поштових серверів (більше 20 років у випадку ZOHO), у якого вже всі негаразди пережовані двічі.

Отже, зараз я тобі покажу як налаштувати пошту для свого домену. Якщо у тебе ще немає власного домену, тобі потрібно його зареєструвати. Як зареєструвати власний домен безкоштовно читай ТУТ. В цій статті я буду робити пошту для домена wear-studio.com

Гадаю домен в тебе вже є. Тоді, перше, що ти маєш зробити, це перейти за посиланням та зареєструвати (Зареєструватися можна за допомогою Google чи LinkedIn, так буде скоріше). Після реєстрації тебе кине на домашню сторінку ZOHO MAIL.

Тисно кнопку Mail і обирай тарифний план. Наприклад мені з головою досить 25 облікових записів, тому мій вибір пав на тарифний план - LITE. Якщо у тебе вимоги вищі, обирай інший тариф.

Далі потрібно вибрати зону в якій буде твоя поштова скринька. Можна створити скриньку в зоні zoho.com? типу [email protected], а можна у власній зоні - [email protected]. Ми ж обираємо власну зону, додаємо цей домен, тепер потрібно підтвердити право власності на свій домен.

Підтвердження права власності на домен

Існує три різних методи підтвердження права власності на домен: CNAME, TXT та HTML. TXT та HTML - потребуть завантаження на сервер файлу. CNAME - потребує створення CNAME запису для DNS запису домена, я обираю його. Отже заходимо в свою панель керування доменом та додаємо CNAME запис з вказаним значенням.

Після перевірки можеш видалити цей CNAME запис. Через декілька хвилин натискаємо цю кнопку.

Коли перевірку пройдено.

Потрібно ввести логін керівного акаунта. Зазвичай це я називаю його web ([email protected]).

Далі додаємо потрібних користувачів ([email protected]) і групи, це робиться в пунктах Add Users та Create Groups

Додаємо MX записи

Треба додати новий MX запис з відповідними даними.

Для цього заходимо на свій хостинг, та додаємо два MX записи для DNS запису.

Через декілька хвилин тиснемо

Ця процедура, так само як і підтвердження права власності на свій домен може тривати декілька днів.

Якщо все пройшло добре з’явиться такий напис - “Good news! Your MX records are pointed to Zoho servers already. Your org users can now send and receive emails with their @css.in.ua account using Zoho Mail.”

Від цього моменту ти можеш користуватися поштою на власному домені. Якщо, з часом, з’явилася необхідність додати нового користувача перейди за посиланням

.


  mail, zoho     29-05-2017