Наповнення JS розділу

Добридень, Пані та Панове, завдяки вам вдалося зібрати більше 19тис грн з необхідних 15тис на впровадження JS розділу.

JS розділ вже впроваджено - переходимо до його наповнення і почнемо бігти довгий марафон, адже JS має більше 1100 різноманітних методів, властивостей, подій і т.д., які необхідно описати.

Будемо працювати, і вдень, і вночі, щоб орієнтовно взимку закінчити наповнювати JS розділ!

Ви також можете допомогти нам в цьому. Долучайтеся до нашої спільноти в дискорді - ставайте її частиною і допомагайте нашому розвитку.

Також, підтримуйте нас матеріально.

Довідник по JavaScript

JavaScript — мова програмування, яка найчастіше використовується для створення інтерактивних Web-сторінок.

Дозволяє реалізувати ряд складних рішень в Web-документах і надає можливість на боці клієнта взаємодіяти з користувачем.

Із JavaScript можна:

  • створювати сценарії Web-сторінок
  • динамічно змінювати зовнішній вигляд Web-сторінок
  • асинхронно обмінюватися даними з сервером
  • створювати односторінкові та прогресивні Web-застосунки (React, AngularJS, Vue.js)

Із JavaScript також можна програмувати на боці сервера


Об'єкт Опис
Animation Анімаційні події дозволяють відстежувати початок, завершення та перебіг CSS-анімацій у DOM.
Array Масиви використовуються для зберігання кількох значень в одній змінній.
Attr Представляє атрибут елемента DOM та дозволяє отримувати та модифікувати його значення.
Boolean Представляє значення істини: true або false.
break Дозволяє завершити виконання циклу або блоку коду достроково.
class Дозволяє створювати об'єкти з визначеними властивостями та методами, використовуючи шаблон.
Class Шаблон для створення об'єктів.
Clipboard Дозволяє перехоплювати і обробляти операції копіювання, вирізання і вставки в елементах.
Collection
Console Надає методи для виводу інформації в консоль веб-браузера та взаємодії з нею.
const Декларує змінну, значення якої не можна переназначити.
continue Пропускає виконання поточної ітерації циклу та переходить до наступної.
CSSStyleDeclaration Представляє колекцію CSS-властивостей для конкретного DOM-елемента та дозволяє зчитувати або модифікувати їх значення.
Date Представляє єдиний момент часу в незалежному від платформи форматі.
debugger Зупиняє виконання коду на вказаній точці для налагодження в інструментах розробника.
Document Представляє веб-документ та надає функціональність для доступу та маніпулювання його структурою, змістом та стилем.
DOMTokenList Представляє список рядкових токенів, що зазвичай використовуються для управління класами елементів.
do...while Виконує блок коду хоча б один раз і перевіряє умову повторення після виконання.
Drag Забезпечує інтерфейс для відстеження і керування діями перетягування елементів на сторінці.
Element Представляє один елемент в DOM та надає методи та властивості для маніпуляції з цим елементом
Error Викидається, коли виникають помилки під час виконання коду.
Event Представляє інформацію про подію, яка відбулася в системі або на веб-сторінці.
Event Дозволяє створювати, налаштовувати та управляти подіями в Node.js додатках.
Fetch Надає інтерфейс для здійснення мережевих запитів та завантаження ресурсів з Інтернету.
Focus Відстежує момент, коли елемент отримує або втрачає фокус.
for Виконує повторення блоку коду за заданих умов.
for...in Перебирає всі перелічувані властивості об'єкта.
for...of Перебирає ітеративні об'єкти, повертаючи значення кожного елемента.
Fullscreen Дозволяє взаємодіяти з режимом повноекранного відображення.
function Виконує набір інструкцій, які можна викликати багаторазово.
Geolocation Дозволяє отримувати географічне положення користувача пристрою.
Global Різні середовища виконання можуть надавати власні глобальні об'єкти (у браузері — window, в Node.js — global).
HashChange Відстежує зміни в частині URL після символу `#` без перезавантаження сторінки.
History Дозволяє взаємодіяти з історією сесії браузера, даваючи можливість навігації вперед, назад та у інші місця в історії сторінки.
HTMLCollection Представляє колекцію елементів DOM, які можна адресувати за індексом або ім'ям.
if...else Виконує різний код залежно від умови.
Input Відстежує зміни у введених користувачем даних в текстових полях форми.
JSON Містить статичні методи для розбору значень з формату JSON та конвертації значень до цього формату.
Keyboard Відстежує натискання та відпускання клавіш на клавіатурі користувача.
let Дозволяє оголосити змінну з блочною областю видимості.
Location Представляє інформацію про поточний URL документа та надає методи для зміни цього URL.
Math Містить статичні властивості та методи для математичних констант і функцій.
MediaQueryList Дозволяє визначати та відслідковувати зміни в результаті запитів медіа (наприклад, зміни у розмірі екрана або орієнтації пристрою).
Mouse Дозволяє обробляти взаємодії користувача з мишею, як-от кліки чи наведення.
Navigator Надає інформацію про браузер користувача та систему, а також містить деякі методи для контролю певних функцій браузера.
NodeList Представляє собою колекцію вузлів і дозволяє перебирати та маніпулювати цими вузлами.
Number Є обгорткою над числовим значенням та містить константи та методи для роботи з числами.
Object Є одним з типів даних у JavaScript й використовується для зберігання різноманітних колекцій з ключами.
Operators
PageTransition Контролює події завантаження або вивантаження сторінки, включаючи переходи між ними.
PopState Дозволяє реагувати на зміни історії браузера при навігації вперед або назад.
Precedence
Progress Дозволяє відстежувати прогрес завантаження ресурсів або обробки даних у реальному часі.
RegExp Використовується для пошуку тексту за певним шаблоном.
return Припиняє виконання функції та повертає вказане значення.
Screen Надає інформацію про розмір екрану користувача та його характеристики.
Statements
Storage Відстежує зміни у сховищі `localStorage` або `sessionStorage` між різними вкладками чи вікнами браузера
Storage Надає можливість взаємодії з сесійним та локальним сховищами веб-переглядача для зберігання даних в ключ-значення форматі.
String Надає різноманітні методи для маніпулювання рядками.
switch Виконує різні блоки коду залежно від значення виразу.
throw Завершує виконання програми або функції, створюючи виняток із повідомленням про помилку.
Touch Дозволяє відстежувати дотики до сенсорних екранів і взаємодії користувача з ними.
Transition Слідкує за завершенням CSS-переходів для інтерактивних анімацій.
try...catch Обробляє помилки, що виникають під час виконання коду, не зупиняючи програму.
TypedArray Представляє собою масив фіксованої довжини для роботи з бінарними даними.
UI Відстежує інтерактивність користувача, пов’язану з інтерфейсом, наприклад фокус, введення тексту чи прокрутку.
var Оголошує змінну, яка може бути повторно оголошена та має функціональну область видимості.
Wheel Відстежує зміну прокручування миші по елементу чи сторінці.
while Виконує блок коду доти, доки умова є істинною.