Наповнення JS розділу

Добридень, Пані та Панове, завдяки вам вдалося зібрати більше 19тис грн з необхідних 15тис на впровадження JS розділу.

JS розділ вже впроваджено - переходимо до його наповнення і почнемо бігти довгий марафон, адже JS має більше 1100 різноманітних методів, властивостей, подій і т.д., які необхідно описати.

Будемо працювати, і вдень, і вночі, щоб орієнтовно взимку закінчити наповнювати JS розділ!

Ви також можете допомогти нам в цьому. Долучайтеся до нашої спільноти в дискорді - ставайте її частиною і допомагайте нашому розвитку.

Також, підтримуйте нас матеріально.

JS метод Date.setTime()

Загальний опис

Метод Date.prototype.setTime() в JavaScript використовується для встановлення часу для об'єкта дати, вимірюваного в мілісекундах від 1 січня 1970 року UTC, що представляє початкову точку часу, відому як "epoch time".

Метод Date.prototype.setTime() є дуже корисним, коли потрібно внести зміни до вже існуючого об'єкта дати, наприклад, для коригування часу на основі різних часових поясів чи для додавання та віднімання часу. Цей метод є основним інструментом для маніпулювання датами та часом у JavaScript, і він може бути використаний у веб-розробці для створення функціональних та гнучких додатків, які можуть враховувати часові параметри.

Основна особливість методу Date.prototype.setTime() полягає у тому, що він приймає єдиний аргумент — час у мілісекундах. Це число представляє кількість мілісекунд, що минули з 1 січня 1970 року UTC.

let date = new Date(); // Створюємо новий об'єкт дати з поточним часом
date.setTime(0); // Встановлюємо час об'єкта дати на 1 січня 1970 року UTC
console.log(date);

У цьому прикладі, ми спочатку створюємо новий об'єкт дати, який представляє поточний час, а потім використовуємо setTime() для зміни цього часу на початкову точку часу.

Для більш досвідчених програмістів важливо знати, що Date.prototype.setTime() повертає числове значення, яке представляє встановлений час у мілісекундах від "epoch time", тобто цей метод можна використовувати не тільки для встановлення часу, а й для його отримання. Наприклад:

let date = new Date(); 
let timeInMilliseconds = date.setTime(5000); // 5 секунд після 1 січня 1970 року UTC
console.log(timeInMilliseconds); // Виводить 5000

У цьому контексті, метод setTime() може співпрацювати з іншими методами і властивостями об'єкта Date, такими як getHours(), getMinutes(), getSeconds() та інші для отримання більш детальної інформації про встановлену дату та час.

Нотатка:

Для досвідчених розробників, метод Date.prototype.setTime() може бути використаний для синхронізації часу між клієнтською та серверною частиною. Це особливо корисно, коли потрібно узгоджувати часові мітки чи часові рамки між різними системами або сервісами.

Порада:

Перш за все, завжди переконуйтесь, що значення, яке ви передаєте в Date.prototype.setTime(), є числом, і що воно представляє час в мілісекундах від 1 січня 1970 року UTC. Некоректне значення може призвести до непередбачуваних результатів та помилок у вашому коді.

let date = new Date();
date.setTime("invalid"); // Помилка: значення має бути числом
Порада:

Date.prototype.setTime() може бути корисним для динамічного оновлення часу, наприклад, у годинниках або таймерах у ваших веб-додатках. Використовуйте цей метод у комбінації з setInterval() для регулярного оновлення часу.

let date = new Date();
setInterval(() => {
  date.setTime(date.getTime() + 1000); // Додаємо одну секунду кожну секунду
  console.log(date);
}, 1000);

Синтаксис

setTime(timeValue)

Параметри

timeValue

Ціле число, яке представляє новий тимчасовий штамп (timestamp) — кількість мілісекунд з полуночі на початку 1 січня 1970 року за UTC.

Return

timestamp

Модифікує об'єкт Date на місці та повертає його новий timestamp. Якщо timeValue є NaN (або інші значення, які конвертуються в NaN, такі як undefined), то дата встановлюється як "Invalid Date", і повертається NaN.

Переглядачі

Переглядач

1

1

1

3

12

Переглядач

4.4

18

4

1

Переглядач

0.10.0

1.0

Приклади


Цей приклад демонструє використання методу Date.prototype.setTime() для додавання та віднімання години від поточного часу об'єкта Date. Користувач може взаємодіяти з цим прикладом, використовуючи кнопки для додавання та віднімання години, і бачити результат у вигляді виведеного часу під кнопками.

У цьому прикладі створюється новий об'єкт Date, що представляє поточну дату і час. Потім, використовуючи метод Date.prototype.setTime(), час цього об'єкта оновлюється, додаючи до поточного часу 10 годин. В результаті, в консоль буде виведено оновлену дату і час.

// Створення нового об'єкта Date
let currentDate = new Date();
console.log('Початкова дата:', currentDate);

// Оновлення часу об'єкта Date за допомогою методу setTime
// Додаємо 10 годин (10 * 60 * 60 * 1000 мілісекунд)
currentDate.setTime(currentDate.getTime() + 10 * 60 * 60 * 1000);
console.log('Оновлена дата:', currentDate);

У цьому прикладі, також створюється новий об'єкт Date з поточною датою і часом. Потім, використовуючи метод Date.prototype.setTime(), час для цього об'єкта встановлюється на 0 мілісекунд, який відповідає початку епохи Unix (1 січня 1970 року UTC). Таким чином, в консоль виводиться дата та час початку епохи Unix.

// Створення нового об'єкта Date
let currentDate = new Date();
console.log('Початкова дата:', currentDate);

// Встановлення часу об'єкта Date на початок епохи Unix за допомогою методу setTime
currentDate.setTime(0);
console.log('Дата початку епохи Unix:', currentDate);