Наповнення JS розділу

Добридень, Пані та Панове, завдяки вам вдалося зібрати більше 19тис грн з необхідних 15тис на впровадження JS розділу.

JS розділ вже впроваджено - переходимо до його наповнення і почнемо бігти довгий марафон, адже JS має більше 1100 різноманітних методів, властивостей, подій і т.д., які необхідно описати.

Будемо працювати, і вдень, і вночі, щоб орієнтовно взимку закінчити наповнювати JS розділ!

Ви також можете допомогти нам в цьому. Долучайтеся до нашої спільноти в дискорді - ставайте її частиною і допомагайте нашому розвитку.

Також, підтримуйте нас матеріально.

JS властивість Event.deltaMode

Загальний опис

deltaMode – це властивість об'єкта WheelEvent, яка визначає одиницю вимірювання для значень deltaX, deltaY та deltaZ. Властивість deltaMode може мати три можливі значення: 0 (DOM_DELTA_PIXEL), 1 (DOM_DELTA_LINE) або 2 (DOM_DELTA_PAGE). Ці значення відповідають тому, як інтерпретувати одиниці вимірювання для змінних deltaX, deltaY та deltaZ під час прокручування.

Якщо deltaMode дорівнює 0, значення вимірюються у пікселях, що найчастіше використовується для точного контролю над прокручуванням на екрані. Значення 1 означає, що одиницею є рядок, що дозволяє легко реалізувати прокручування, наприклад, у текстових полях або списках. Якщо deltaMode дорівнює 2, зміщення відбувається на рівні сторінки, що може бути корисним для великих областей прокручування, таких як цілі сторінки.

Приклад використання deltaMode для визначення, в яких одиницях вимірюється прокрутка:

document.addEventListener('wheel', function(event) {
  switch(event.deltaMode) {
    case 0:
      console.log('Прокрутка вимірюється в пікселях');
      break;
    case 1:
      console.log('Прокрутка вимірюється в рядках');
      break;
    case 2:
      console.log('Прокрутка вимірюється в сторінках');
      break;
  }
});

Цей приклад допомагає визначити одиницю вимірювання під час прокручування, що дозволяє адаптувати поведінку додатку в залежності від типу пристрою або налаштувань прокручування. Наприклад, для мишей прокручування, як правило, відбувається у пікселях, а для клавіатурних подій – у рядках або сторінках. deltaMode також є корисною властивістю для розробників, які працюють з кросплатформенними застосунками або адаптують веб-контент для різних пристроїв.

Порада:

При deltaMode = 2, будьте обережні, оскільки прокручування на цілу сторінку може бути надто грубим для дрібніших інтерфейсів. Це налаштування добре підходить для додатків, де потрібне швидке переміщення між великими розділами або сторінками.

Порада:

Якщо deltaMode варіюється в межах одного додатку, можна додати обробник, який буде коригувати швидкість прокручування на основі значення цієї властивості. Це дозволить створити однаковий досвід для користувача, незалежно від одиниці вимірювання.

Порада:

Для тестування різних значень deltaMode, спробуйте використати віртуальні пристрої або інструменти емуляції, які дозволяють задавати нестандартні налаштування прокручування. Це дасть можливість побачити, як ваш додаток поводиться при різних типах прокручування.

Синтаксис

wheelEvent.deltaMode

Значення

Return

Переглядачі

Переглядач

31

17

8

18

12

Переглядач

4.4.3

31

17

8

Переглядач

-

-

Приклади


Цей приклад створює прокручувану область, у якій користувач може бачити поточний режим deltaMode та значення deltaX, deltaY, і deltaZ під час скролінгу. deltaMode дозволяє адаптуватися до різних налаштувань пристрою введення, що корисно для точної обробки скролінгу у користувацьких інтерфейсах.

У цьому прикладі значення deltaY нормалізується відповідно до deltaMode, щоб адаптувати прокручування в пікселях для різних типів пристроїв і одиниць вимірювання. Це допомагає зробити прокручування більш уніфікованим.

document.addEventListener('wheel', function(event) {
  let normalizedDelta;
  if (event.deltaMode === 1) {
    normalizedDelta = event.deltaY * 40; // множимо на 40 для адаптації під пікселі
  } else if (event.deltaMode === 2) {
    normalizedDelta = event.deltaY * 800; // множимо на 800 для сторінкової прокрутки
  } else {
    normalizedDelta = event.deltaY; // значення в пікселях
  }
  console.log('Нормалізоване значення прокручування:', normalizedDelta);
});

Цей приклад використовує deltaMode для визначення типу прокрутки і змінює поведінку залежно від режиму. Це дозволяє створити адаптивний інтерфейс, який відповідає на різні типи прокручування, такі як прокручування мишею, клавіатурою або іншими пристроями.

document.addEventListener('wheel', function(event) {
  if (event.deltaMode === 0) {
    console.log('Прокручуємо елемент плавно по пікселях');
    // Виконати плавну прокрутку
  } else if (event.deltaMode === 1) {
    console.log('Прокручуємо на кілька рядків');
    // Прокрутка з проміжками між рядками
  } else if (event.deltaMode === 2) {
    console.log('Прокручуємо цілу сторінку');
    // Прокрутка на цілу сторінку
  }
});