Наповнення JS розділу

Добридень, Пані та Панове, завдяки вам вдалося зібрати більше 19тис грн з необхідних 15тис на впровадження JS розділу.

JS розділ вже впроваджено - переходимо до його наповнення і почнемо бігти довгий марафон, адже JS має більше 1100 різноманітних методів, властивостей, подій і т.д., які необхідно описати.

Будемо працювати, і вдень, і вночі, щоб орієнтовно взимку закінчити наповнювати JS розділ!

Ви також можете допомогти нам в цьому. Долучайтеся до нашої спільноти в дискорді - ставайте її частиною і допомагайте нашому розвитку.

Також, підтримуйте нас матеріально.

JS властивість Event.touchmove

Загальний опис

Подія touchmove виникає, коли палець (або інший об'єкт торкання) переміщується по сенсорному екрану після початкового торкання. Ця подія є основною для обробки жестів проведення (свайпів) та інших рухів на екрані. touchmove дозволяє отримати інформацію про поточну позицію пальця або пальців під час їх руху, що дає можливість динамічно оновлювати стан інтерфейсу в реальному часі.

Об'єкт події touchmove містить кілька корисних властивостей, таких як touches, targetTouches та changedTouches. Вони надають інформацію про всі активні точки торкання на екрані. Наприклад, touches включає всі точки торкання на поточному елементі, тоді як changedTouches містить лише ті, які змінили свій стан з моменту останньої події. Ця подія може бути використана для реалізації перетягувань, прокручування або жестів, що базуються на позиції пальця.

Під час роботи з touchmove важливо враховувати, що ця подія спрацьовує дуже часто, особливо коли користувач пересуває палець повільно. Це може мати негативний вплив на продуктивність, тому бажано оптимізувати обробку цієї події, використовуючи техніки, такі як requestAnimationFrame, щоб не перевантажувати основний потік виконання.

Приклад використання події touchmove:

element.addEventListener('touchmove', function(event) {
  let touch = event.touches[0];  // Отримуємо інформацію про перший палець
  console.log('Координати пальця: X: ' + touch.clientX + ', Y: ' + touch.clientY);
  // Динамічне оновлення положення елементів
});

У цьому прикладі ми відслідковуємо координати пальця під час його переміщення по екрану. Це може бути використано для створення інтерфейсів з динамічним оновленням положення елементів.

Порада:

У випадку роботи з багатократними торканнями (multitouch), слід обробляти кожен палець окремо. Це дозволяє реалізувати складні жести, наприклад, масштабування або обертання елементів.

Порада:

Щоб уникнути прокручування сторінки при обробці touchmove (особливо на мобільних пристроях), можна використовувати event.preventDefault(). Це дозволяє запобігти поведінці браузера за замовчуванням, наприклад, прокрутці сторінки під час жесту.

Порада:

Оптимізація обробки події також включає скидання непотрібних дій, якщо рух завершено або відбувається занадто повільно. Це допоможе запобігти затримкам у роботі інтерфейсу та уникнути непотрібної обробки подій.

Синтаксис

element.addEventListener('touchmove', function(event) {
 // Обробка події
});

Значення

Return

Переглядачі

Переглядач

66

57

11.1

53

16

Переглядач

66

66

57

11.3

Переглядач

15.0.0

1.0

Приклади


У цьому прикладі ми реалізували простий механізм перетягування елементу. Подія touchstart активує режим перетягування, а подія touchmove дозволяє динамічно змінювати координати під час руху пальця. touchend завершує перетягування.

let isDragging = false;

element.addEventListener('touchstart', function(event) {
  isDragging = true;
});

element.addEventListener('touchmove', function(event) {
  if (isDragging) {
    let touch = event.touches[0];
    console.log('Перетягування на координати: X: ' + touch.clientX + ', Y: ' + touch.clientY);
    // Логіка перетягування елементу
  }
});

element.addEventListener('touchend', function() {
  isDragging = false;
});

У цьому прикладі ми визначаємо простий жест проведення (свайпу). Відстежуємо початкову точку торкання за допомогою touchstart і порівнюємо її з поточною позицією під час touchmove. Якщо різниця перевищує певний поріг, можемо вважати, що відбувся свайп, і виконати відповідні дії.

let startX, startY;

element.addEventListener('touchstart', function(event) {
  startX = event.touches[0].clientX;
  startY = event.touches[0].clientY;
});

element.addEventListener('touchmove', function(event) {
  let touch = event.touches[0];
  let deltaX = touch.clientX - startX;
  let deltaY = touch.clientY - startY;

  if (Math.abs(deltaX) > 30 || Math.abs(deltaY) > 30) {
    console.log('Жест проведення');
    // Реалізація логіки для свайпу
  }
});