JS властивість Math.SQRT2
Загальний опис
Math.SQRT2
- це властивість об'єкта Math
у JavaScript, яка представляє беззнакове квадратний корінь із числа 2. Основна суть цієї властивості полягає у тому, що вона надає прямий доступ до початкового значення √2, збереженого з високою точністю. Це корисно у різноманітних математичних розрахунках, де потрібно оперувати квадратним коренем з двійки, наприклад, у геометрії, алгоритмах оптимізації або фізичних розрахунках.
Використання Math.SQRT2
досить просте, адже це стала властивість, а не метод. Якщо вам потрібно отримати значення квадратного кореня з двійки в коді, просто використовуйте її як показано нижче:
let rootOfTwo = Math.SQRT2;
console.log(rootOfTwo); // Виведе приблизно 1.4142135623730951
Додатково, ви можете використовувати цю властивість для розрахунка відстані між двома точками на площині за допомогою піфагорової теореми. Розглянемо приклад:
function distance(x1, y1, x2, y2) {
let dx = x2 - x1;
let dy = y2 - y1;
return Math.sqrt(dx*dx + dy*dy);
}
// Для точок (0, 0) та (1, 1) відстань буде дорівнювати Math.SQRT2
let d = distance(0, 0, 1, 1);
console.log(d === Math.SQRT2); // Виведе "true"
Це стала властивість, отже, ви не можете змінити її значення. Спроба присвоєння нового значення цій властивості не призведе до помилки, але і не змінить її:
Math.SQRT2 = 3; // Нічого не зміниться
console.log(Math.SQRT2); // Знову виведе приблизно 1.4142135623730951
Нотатка: |
|
Порада: | Якщо ви потребуєте знайти квадратний корінь іншого числа, використовуйте
|
Порада: | Незважаючи на корисність |
Синтаксис
Math.SQRT2
Значення
Return
Переглядачі
Переглядач | |||||
---|---|---|---|---|---|
1 |
1 |
1 |
3 |
12 |
Переглядач | ||||
---|---|---|---|---|
4.4 |
18 |
4 |
1 |
Переглядач | ||
---|---|---|
0.10.0 |
1.0 |
Приклади
У цьому прикладі ми використаємо Math.SQRT2
для обчислення довжини гіпотенузи прямокутного трикутника, де обидва катети мають однакову довжину (наприклад, 1 одиниця). Використовуючи піфагорову теорему, ми можемо зрозуміти, що гіпотенуза для такого трикутника буде дорівнювати довжині одного катета, помноженої на Math.SQRT2
.
const katetLength = 1; // Довжина катета
const hipotenuzaLength = katetLength * Math.SQRT2; // Обчислення довжини гіпотенузи
console.log(hipotenuzaLength); // Приблизно 1.4142135623730951
У цьому прикладі ми використовуємо Math.SQRT2
для знаходження відстані між двома точками на площині, коли відомі різниці між їхніми координатами по осі X та Y і ці різниці однакові. Це допоможе нам обійтися без використання функції Math.sqrt()
і прискорити обчислення.
const pointA = { x: 2, y: 3 };
const pointB = { x: 3, y: 4 };
const deltaX = pointB.x - pointA.x;
const deltaY = pointB.y - pointA.y;
let distance;
if (deltaX === deltaY) {
distance = deltaX * Math.SQRT2;
} else {
// Для загального випадку, коли різниці координат не рівні
distance = Math.sqrt(deltaX * deltaX + deltaY * deltaY);
}
console.log(distance); // Приблизно 1.4142135623730951 для нашого прикладу