Наповнення JS розділу

Добридень, Пані та Панове, завдяки вам вдалося зібрати більше 19тис грн з необхідних 15тис на впровадження JS розділу.

JS розділ вже впроваджено - переходимо до його наповнення і почнемо бігти довгий марафон, адже JS має більше 1100 різноманітних методів, властивостей, подій і т.д., які необхідно описати.

Будемо працювати, і вдень, і вночі, щоб орієнтовно взимку закінчити наповнювати JS розділ!

Ви також можете допомогти нам в цьому. Долучайтеся до нашої спільноти в дискорді - ставайте її частиною і допомагайте нашому розвитку.

Також, підтримуйте нас матеріально.

JS властивість Math.SQRT2

Загальний опис

Math.SQRT2 - це властивість об'єкта Math у JavaScript, яка представляє беззнакове квадратний корінь із числа 2. Основна суть цієї властивості полягає у тому, що вона надає прямий доступ до початкового значення √2, збереженого з високою точністю. Це корисно у різноманітних математичних розрахунках, де потрібно оперувати квадратним коренем з двійки, наприклад, у геометрії, алгоритмах оптимізації або фізичних розрахунках.

Використання Math.SQRT2 досить просте, адже це стала властивість, а не метод. Якщо вам потрібно отримати значення квадратного кореня з двійки в коді, просто використовуйте її як показано нижче:

let rootOfTwo = Math.SQRT2;
console.log(rootOfTwo); // Виведе приблизно 1.4142135623730951

Додатково, ви можете використовувати цю властивість для розрахунка відстані між двома точками на площині за допомогою піфагорової теореми. Розглянемо приклад:

function distance(x1, y1, x2, y2) {
    let dx = x2 - x1;
    let dy = y2 - y1;
    return Math.sqrt(dx*dx + dy*dy);
}

// Для точок (0, 0) та (1, 1) відстань буде дорівнювати Math.SQRT2
let d = distance(0, 0, 1, 1);
console.log(d === Math.SQRT2); // Виведе "true"

Це стала властивість, отже, ви не можете змінити її значення. Спроба присвоєння нового значення цій властивості не призведе до помилки, але і не змінить її:

Math.SQRT2 = 3; // Нічого не зміниться
console.log(Math.SQRT2); // Знову виведе приблизно 1.4142135623730951
Нотатка:

Math.SQRT2 може бути корисним у геометричних розрахунках, зокрема при використанні піфагорової теореми. Якщо у вас є прямокутний трикутник з катетами рівними 1, то гіпотенуза цього трикутника буде дорівнювати Math.SQRT2.

Порада:

Якщо ви потребуєте знайти квадратний корінь іншого числа, використовуйте Math.sqrt(), а не спробуйте множити чи ділити Math.SQRT2. Наприклад, для обчислення квадратного кореня з 5:

console.log(Math.sqrt(5)); 
Порада:

Незважаючи на корисність Math.SQRT2 в певних випадках, завжди звертайте увагу на свої конкретні потреби. У деяких випадках більш коректно використовувати інші методи або константи, залежно від вашого завдання. Не покладайтеся на цю константу безпосередньо, якщо ви знаєте, що обчислюєте корінь з іншого числа.

Синтаксис

Math.SQRT2

Значення

Return

Переглядачі

Переглядач

1

1

1

3

12

Переглядач

4.4

18

4

1

Переглядач

0.10.0

1.0

Приклади


У цьому прикладі ми використаємо Math.SQRT2 для обчислення довжини гіпотенузи прямокутного трикутника, де обидва катети мають однакову довжину (наприклад, 1 одиниця). Використовуючи піфагорову теорему, ми можемо зрозуміти, що гіпотенуза для такого трикутника буде дорівнювати довжині одного катета, помноженої на Math.SQRT2.

const katetLength = 1; // Довжина катета
const hipotenuzaLength = katetLength * Math.SQRT2; // Обчислення довжини гіпотенузи

console.log(hipotenuzaLength); // Приблизно 1.4142135623730951

У цьому прикладі ми використовуємо Math.SQRT2 для знаходження відстані між двома точками на площині, коли відомі різниці між їхніми координатами по осі X та Y і ці різниці однакові. Це допоможе нам обійтися без використання функції Math.sqrt() і прискорити обчислення.

const pointA = { x: 2, y: 3 };
const pointB = { x: 3, y: 4 };

const deltaX = pointB.x - pointA.x; 
const deltaY = pointB.y - pointA.y;

let distance;

if (deltaX === deltaY) {
    distance = deltaX * Math.SQRT2;
} else {
    // Для загального випадку, коли різниці координат не рівні
    distance = Math.sqrt(deltaX * deltaX + deltaY * deltaY);
}

console.log(distance); // Приблизно 1.4142135623730951 для нашого прикладу