CSS function matrix3d()
Опис
matrix3d()
- це потужна функція трансформації CSS, яка дозволяє застосовувати складні 3D-перетворення до елементів на веб-сторінці. Вона працює з матрицями розміром 4x4, що дозволяє виконувати різні операції, такі як масштабування, обертання, зсув та зкос у тривимірному просторі.
Застосування функції matrix3d()
дозволяє створювати вражаючі та складні 3D-ефекти, такі як перекручення, вигинання, деформація та перспективні ефекти. Ця функція надає великий ступінь контролю над 3D-трансформаціями та дозволяє створювати динамічні та реалістичні візуальні ефекти.
Функція matrix3d()
вимагає 16 значень в матриці, які представляють різні перетворення. Перші 4 числа відповідають за масштабування та зкос по осях X
, Y
та Z
. Наступні 4 числа відповідають за зсув по осях X
, Y
та Z
. Потім йдуть 4 числа для обертання та зкосу елемента, а останні 4 числа відповідають за перспективні ефекти та зміщення.
Нижче наведений приклад використання функції matrix3d()
для обертання елемента на 45 градусів навколо осі Z
:
.element {
transform: matrix3d(
0.71, 0.71, 0, 0,
-0.71, 0.71, 0, 0,
0, 0, 1, 0,
0, 0, 0, 1
);
}
Цей приклад створює ефект обертання елемента навколо осі Z
на 45 градусів. За допомогою функції matrix3d()
, ви можете творити захоплюючі та складні 3D-ефекти, які піднімуть ваші веб-сторінки на новий рівень візуального досвіду.
Порада: | Використовуйте функцію |
Порада: | Докладніше ознайомтесь з математичними принципами застосування 3D-матриць трансформацій для досягнення потрібного ефекту. |
Порада: | Будьте уважними при використанні функції |
Синтаксис
matrix3d(n1, n2, n3, n4, n5, n6, n7, n8, n9, n10, n11, n12, n13, n14, n15, n16);
<number>
Ці числа представляють різні елементи матриці трансформації та можуть бути від'ємними, десятковими тощо.
<function>
Функції, такі як deg(), rad(), turn(), можуть бути використані для задання кутів обертання.
<definition>
Математичні вирази можуть бути використані для обчислення значень в межах функції
matrix3d()
.
Переглядачі
Переглядач | |||||
---|---|---|---|---|---|
12 |
10 |
4 |
15 |
12 |
Переглядач | ||||
---|---|---|---|---|
3 |
18 |
10 |
3.2 |
Мобільних переглядачів ще не додано.
Приклади
При наведенні курсору на елемент, він змінює свою позицію та масштаб у тривимірному просторі.
Два однакові елементи, але один з них має змінений масштаб після застосування функції matrix3d().